Jahaa...

Jahaa, typ min kommentar över dagen, i9nget kul händer, inget tråkigt heller i o för sig - eller, jag har blivit förkyld, det är fredag o just nu Chattar jag med Ogge på msn... jag vet att jag har varit dålig på att lägga ut bilder på senaste tiden ,, men idag ska jag lägga till denna mkt najjsiga bild på Hanna J, haha! va kul vi hade den dagen!image30

Braa daag

kanske inte turdag, men oturen har i alla fall tatt slut, tack för det! Kul va det på gympan, maten va la inte såå good o sen ska jag sälja BINGOLOTTER!! Det ska bli kul, Hanna o Tov aska va med, för Josse kunde inte

Onsdagar suger

jag vet inte va det ä med mig men ,jaja, ska försöka va lite posetiv nu,, överskrivten blev ju inte jätte lyckad... har nog otursdag idag, det måste det va, annars har vi nog problem, fortsätter mitt liv med sååå här mkycket otur kommer jag stanr inte våga gå utanför dörren!
Okej, let's hear the list:
Vakna 10 min för sent, (okej 10 min ä inte mycket för dig, men för mig kanske?!)
Trillaa o slog armen, skitade ner byxorna och väskan blev brun-
eftersom jag hade så mycket o tvätta när jag kom hem glömde jag att jag skulle med bussen 15.10 och misa den ? Kan ma nkalla det otu eller bara oskicklighet? Njaa, mest otur tror jag ,, man kan ju inte va oskicklig på att missa en buss eller?
Men, ajaa, dagen har la varit ganska okej ändåå, har nog upplevt värre, men ja inte sååå jättebra. imorgon är det gympa då blir allt nog bra igen... får man la hoppas på iaf....

Hata Bussar (igen)

FyFan idag hade jag världens jävla, helvetes otur! O jag skyller på otuuuuren! Hade den inte lurat upp mig på ler kullen hade inte kjag trillat och behövt byta byxor när jag kom hem, fy faan! Sen när jag väl gick i väg till bussens såga jag den åka iväg! Ingen ide o springa efter, fy faan vilken jävla oflyt?!

Ursäkta alla svordommar, men va bara tvungen o släppa ut dom!

ÅTERIGEN; HATA BUSSAR!

annars va dagen helt ok, god skolmat för en gång skull! men EA är tråkigt, det tycker la tyyyp alla eller?

Hata Bussar!

Okej, de ä la lite smart med tanke på att man kan ta sig från ett ställe till ett annat utan att morsan måste skjutsa men ändååå, satt i en svinkall busskur i säkert 25 min idag pga en 5 min sen buss, gud!
Frös arslet av mig efter kanske 1 sekund i den där kuren. Åkte i af hem från klarrinetten, gick la helt okej idag!
Skolan va la rätt okej,, men ä lite småosams med Ande, vet inte om det ä på skoj ?! Haha, lät la rätt kul men shit the same, it's true. Åt nyss, våffelsmörgåsar. Ska titta på Andra Avenyn ikväll, Au revoar (eller, ja, hur det nu stavas) hej då i af //stina 

Senaree...

Dagen vi bara bra, tack gud eller vem man nu ska tacka då raa, ska nog gå in på kamrat o titta runt lite snart,, tack för kommentarer.
Gästskriv?! Mailaaa eller skriv i kommentarerna! Jättekul om ni ville det,,, ni har la läst Andreas?! Om inte gör det nuuuuu.....!

Discot

andreas tyckte jag skulle skriva mer om discot förra fredagen lät honom iaf gästskriva så här:
(undrar ni vem Andreas ä så ä han iaf 12år, ihop med Marre, fotbollsspelande oh ja...)
Va så gulliga å kommentera på min goda väns inlägg!
Å om du vill gästskriva så ä det bara å maila eller skriva på msn det du vill ska va med!

Så här skiver Andreas om discot:

Jag tyckte att att allt var jätte bra förutom modevisningen som blev kass. 
Tryckaren va sketa bra.
Bra musik tuffa stämplar vid inträdet o allt var bara bra förutom att modevisningen
sög o det var inte kul o städa efteråt


Godingar !

347629-28
Linnéa, Isabelle & Hanna
De är riktiga godingar dä, älskar er tre så det gör ont oh det hoppas jag att ni vet!
Pöss på er!

Dagen va bra, va med Linnéa o de andra på rasten, ha det bäst,,, ska försöka skriva ikväll igen!

Senaree...

Söndagen den 25/11 2007 kl. 15.12:
Idag har jag städat lite och slappat massor! Bär min fina hängsle klänning från gårdagen, fotfarande JÄTTENÖJD!
Skola imorgon, ska la inte bli jätte kul men ganska okej,,, ska nog ta och spela lite Thesims 2 nu, går jätte bra för mig med en familj, ha det underbart /7Stiinaaa

Söndag, typ skola imorgon daa?

Lördagen va kul, spc att bowla på kvällen och maten va mkt smarrig.
Nu ä dä söndag... skolan imorgon... Nästa vecka ska jag sälja bingolotter, det ska la iaf bli ganska kul!
Vann en sån där Sudoko grej med batteri i på julskyltningen igår, den va rättså kul o greja med faktiskt.
För vår klass som hade ett bord där gick det jättebra!! Allt tog slut!!

Ny klänning

347629-26
Idag inhandlade jag en hängselklänning för blyga 150 kr på Wear It, har på mig den nu med en prickig tröja från BIKBOK, så nöjd! Kommer lungt bli en favvis <3
Skulle lugt kunna köpa den i grå o brun med!
Sooo Lovelyy


Julskyltning

I förmiddags stod jag på julskyltning och sålde kakor med klassen, eller jag , Hanna o Linnéa :) det var kul o det gick mkt bra!
16.00 kommer hanna o hämtar mig, ska på fotbolls avslutning ska ha min nya hängsle kläning dååå daa, ha det bäst (men bättre än jag går nog inteXD) //Stiiinaa

Inte bara Linnéa

Nu ska jag inte skriva om bara Linnéa utan om julskyltningen som ä imorgon, vår klass ska sälja där!
JAg har stöpt ljus och lite grejor, och kakor kommer hit efetersom nån ska hämta det imorgon, skaaa blliii sååå kulll! And that's not all,  på kvällen har vi fotbollsavslutning, hur nice?!

En Linnéa dag


enbra dag, men kolla rasterna:
första rasten - va med Linnéa
mat rasten - va med Linnéa
sista rasten - va med Linnéa
nu - är med Linnéa

imorgon? Ä med Linnéa...
Din sötaa lilla gris! Varför är jag med henne?!
-Jo, för att du älskar henne!
aa, just det ; )

Älskar dig såå inni bomben Linnéa, du o jag föralltid typ vaa?
- Jaaa!
Då säger vii såå!

Betydande

347629-25

Idag tänkte jag skriva upp alla namn
på dom som betyder i mitt liv:

Hanna, Linnéa, Isabelle,
Marie, Josefine,
Fanny, Märta, Hanna A,
Elfride, elin, elsa,
 Kandra, Agnes, Mikela,
Ande K, Alle, Henke,
Emil, Ande M, Jonte,
Oscar, emelie, Albin,
 Arvid, Gustav, Julia,
 Mamma, pappa,
Ida, Amanda, emelie,
Sandra, Lotta, Ann
Mormor, morfar,
farmor, farfar
alla mostrar och min faster
& så klart du

missat någon?! skrev med i kommentaren!


Annars har dagen vart kanon! Gympa med nya gympaläraren är så jäkla kul!
Vi hade den där jobbiga 110minuters passet med 50½SO och resten NO som brukar va jätte tråkigt, idag gick det faktiskt riktig bra! Gick hem med Ande K och Alle från skolan idag, sen kom Ande M, mycket trevlig pratstund!
Hoppas verkligen att ni tycker min blogg är kul att läsa, annars känns det lite som bortkasstad tid o sitta här och skriva, alla kan väl åtminstånde skriva en liten kommentar?!
Ha det underbart kramar Stina

Ork?!-estern

347629-24
Idag tänkte jag skriva en ganska detalierad beskrivning över dagen :)!
Vaknade 06.40 och tog p¨å mig kläderna (nya västen ;] )
åt frukost, två eller... 3 smörgåsar med kalkon :P
Gick till skolan första lektionen fick alla 6or ta en spruta!! Men det gick bra, fick ju vindruvor o_O
Alla raster va bra,, åkte buss till orkestern efter skolan i stan köpte jag en svart tröja att ha under västen, blev bra!!
Och några knappar till mina stickade halsdukar.
Det var typ allt, visst har det hänt mer, men har inte ork å skriva mer, ha dä!

med en väst blir det fest!

Spelningen med Tidavadarna gick bra! Efter gick jag till veroModa och slog till med en väst och en sjal, en svart, halvkort väst med två knappar till hörde en grå sjal med svarta stjärnor på. Mkt nöjd med båda två!
Västen kommer lungt att användas till usen och sjalen kan extra knäcka som halsduk för kyliga dagar1
Titta in på www.veromoda.se så kanske du ser den! Ciao! //Stina

ett kort men kul

Åå, jag ä så glad att vår gammle dåliga gympalärare slutat i stället har vi fått en 20 årig hokeyspelare! Kul eller hur?!! : )
Snart ska jag till stan o försöka hitta nåt fiiint å ta på mig,, o så klart spela klarinett, HA DET BÄST!!

Konsert hon gammlingarna

I dag har skolan vart bra, missa halva dagen eftersom vi hade konsert med Klarinetten på ålderdomshemmet en bit bort från skolan, va okej kul... chattar med lite trevligt folk på msn just nu.
Känns onödigt o skriv anär ingen läser o ommenterar såå er uppgift idag är att skriva en kommentar på detta ilägg, inte så svårt vaa?


Senaree...

vi åkte till mormor o mofar o där fick vi thaigryta av nåt slag, va i alla fall väldigt gott. Efter åkte vi på en liten julmarknad i Hällekis där jag inte köpte nåt. Nä'r jag kom hem så stickade jag,, en bra dag helt enkelt... /7stinaa


Söndag

Igår va det lördag o klockan 21.00 på 5:an börja en jätte bra fil, Ladder 49. Jag är inte så bra på att titta klart på filmer men den här såg jag hela av o den va såå fruktansvärt bra!! Med i filmen va John Travolta och Joaquin Phoenix, i slutet grät jag jätte mycket. Idag ska jag till mormor och morfar, tror jag. Ska nog spela lite The Sims nu, ha det så gött //stiiina

Några missar men kul ändå

Miss 1: Glömde skriva igår efter skolan ;(
Miss 2: Modevisningen på skoldansen katastrof ;(
Miss 3: Tror inte ja gska skriva det men det var något jag ville hända på discot som inte hände.

Kul: Discot, det blev jätte bra!!
Kul: Allt, musiken, dansen!
Kul: Alla mindrebarn som verkligen dansar igäl sig!!

Sammanfattning: en mkt trevlig kväll, mycket dans ( har träningsväääärk)

Lördag 17/11
Köpt godis, gått typ vilse på en 10 km lång promenad och eventuellt pizza , kan det bli bättre?! 

Nya jeans

Idag har jag köpt nya, snygga ONLY jeans på Vero Moda till discot imorgon, GUD VA NÖJD JAG ÄÄ!
Skolan va helt ok, va o titta på teater i stan idag.. den va faktiskt helt okej.
Imorgon, äää det disco!! GUD VA JAG LÄNGTAR ELLER?! Sk aha de nya jeansen ett svart linne med små sträck i olika färger på o eventuellt ett flätat skärp, SKA BLI SÅÅ JÄKLA NAJJS IMORGON ALLTSÅ!!

2 dagar kvar...

347629-23
Idag ä det bara två dagar kvar tills skoldansen, ska bli så ruggit kul alltså!!
Skolan v abra, inget spc händer just nu faktsik. Skulle till orkestern egentligen men hoppa det, har inte lust...

En bra dag med nya kläder

347629-22
Snacka om att dag en har varit fett najjs! Efter skolan va jag med Hanna o Linnéa
och när jag kom hem hade mina nya kläder från Josefssonskommit (bild ovan). Allt satt jätte snyggt och var helt rätta storlekarna,,, ÅH GUS VA JAG Ä NÖJD!
I skolanb va oxå jätte bra, jag älskar Volley boll och det gjorde vi på gympan och så dansa vi,,, på fredag ä det ju disco....

En sen en (eller, om man tycker 21.40 är sent)

För att vara mig är det här ganska sent att blogga, tänkte ge en mer detalierad beskrivning av dagen.
Vaknade 06.45 men kom upp ur sängen först 06.55... endast 35 min o göra i ordning mig på (!), men jag hann.
Första lektionen spela jag klarinett på så då han jag inte så mkt direkt men klarinetten gick i alla fall bra. Första rasten dansa vi, gick jättebra!! Dansen är klar och jättefiiin! Andra lektionen, engelska... fick provet 1½fel, mkt nöjd!!
Sen matte hann ganska mkt. Matrasten spendera jag med Josse, Elin och Soffe (trevligt men tyvärr ovanligt). Sista rasten hände inte mkt stod o småå snacka med Elin O Linnéa oxå mkt trevligt efter rasten hade jag gympa sen slutade vi. Efter skolan gjorde jag inte mkt... chatta me dOgge typ 1 timma oxååå mkt trevligt(mkt jag tycker ä trevlig) ! Sen när  mamma kom hem skulle vi åka o tanka mötte då Ogge på cykel, han såg nog inte mig (mamma kör ju så fort).,, vi skulle tanka men när vi kom fream var automaten trasig såå mamma blev arg och vi fick åka hem utan att ha tankat... kanske inte har bensin till götene (mamma jobbar där) i morgon bitti...
Te kvällsmat åt vi paj... jag baka mera snickers såå åt kanterna, MKT SMARRIGA!! Nu har jag mkt snickers i frysen till discot. Nyss titta Ida o jag på Andra avenyn men Nu tittar vi på Fotbollsgalan och äter vindruvor, MKT SMARRIGA... det är typ allt... Puss igen av en sen en


Msn chattning

347629-21
Har la vart en bra dag i skolan idag, gympa ä kul!!
Fick engelska provet idag 1½ fel!! MKT NÖJD!!!
Chattar med Ogge på msn nu, treligt, trevligt : )
Lyssnar på Rix FM, vet inte va det är för låt just nu, men den ä dålig. Nepp får återgå till MSN nu,, Pusss

en miss o en duktig dag

Missen, jooo, jag glömde ju skriva igår... ojsaaan! Men jag stöpte i alla fall ljus och servera på björsäters årsfest,, det var bada mycket trevligt.

Idag har jag haft en riktigt duktig dag, i morses mockade jag hos min kanin och rasta honom,  sen gick jag upp emot en mil, åkte o hälsa på mammas farfar på farsdag och sen gick jag i kyrkan (syrran konfar såå tänkte hänga med en gång). SLÅ DET OM NI KAN! HAa
Åt nyss, thailgryta och ris, extremt starkt men väldigt gott, nu ska jag surfa visare


Isabelle Johansson

347629-20
Isabelle Johansson, det är min "bästis" dä, en ur shyct brutta de, LOVE YA!
Vi ä idag, hon ska på Haloween fest sen, jag är inte bjuden, dumma er :P (skojjja mest).
Vi gör inte så mkt, har varit ok i skolan idag, PUSS STINA & isabele

(senare)
Nu ä klockan 19.00 och strax börjar idol, baka nyss snickers til skoldansen, fick smaka på kanterna, MYCKET SMARRIGA!!
Klockan 20.00 blir det idol men missar sista halvtimman, mamma o pappa vill titta på "Isprinssesan" på 1an :(
Blir nog en mkt trevlig kväll, det har jag på känn...  = ]
Kul i alla fall att tittar statistiken har höjts väldigt mycket sen inlägget igår, TACK!!
Puss Stina (men inte Isabelle, hon ä på kalas ;( )

Palla plugga...

347629-19
Palla plugga.. engelska prov imorgon,,, kan i all afll det mesta nu.
Fick tillbaka Afrika provet idag, ½ fel,, MVG!!
Ikväll ska jag käka majskolv, fyyyy vaaaa gott! ( la ut en bild om nån inte kom ihåg hur det ser ut)
Har gjort mariestad i eftermiddag köpte inget spc.
Känns lite tråkigt o blogga varge dag när ingen ändå läser så börja läs nu allesammans ;)
Måste nog upp och plugga meeeer nu, och plocka fram kläder tills imorgon,,, oH Shit det ä ju fredag imorgon,,, va najjs!



Längtaaa...

Idag har jag börjat stormlängta till Thailand, "bara" 129 dagar kvar nu, va ruggit kul det kommer bli! hanna o Jag; the queens of Thailand, eller  =) ?
men den andra saken jag längtar till kommer desto snabbare de vill säga 16 november då vi ska arangera skoldisco, snacka om att det kommer att bli kul!

Idag har det nt hänt mycket, varit i orkestern fick som vanligt åka buss dit =(... ikväll ska jag försöka softa, efterskolan imorgon ska jag ju till stan och sen måste jag läsa på engelskan, prov på fredag inte sååå nervös...
Har väl vart en ganska vanlig dag idag,, blev klara med dansen i skolan SKÖNT. 
Just nu händer inte mycket, duscha nyss och små snackar lite med Emil på msn. Ks anog läsa mailen och logg ain lite på kamrat nu. Kram Stinaa

Afrikaprov, gympa och bad

Afrikaprov - ett stavfel som jag vet annars är nog det andra ganska bra så det känns helt okej

Gympa - Alltid kul, annars men idag gjorde vi bara tråkiga saker + att vår gympa lärare är dålig.

Bad - Det var kul, jag gillar att bada jag är typ 50% människa och 50% fisk, kanske...

Annars har dagen ännsålänge varit bra, sitter just nu och video chattar med min kusin, vi har kul. Ikväll får man ju inte missa andra avenyn.
Nepp nu måste jag återgå till den väldigt intensiva chatten. Kram Stina

Kandra, Hanna o så lilla jag

Idag eller ah just  nu "leker" jag med Kandra o Hanna snart ska vi gå till Kandra. Vi har i all fall väldigt kul, imorgon ä det Afrika prov, hade fel trodde det skulle va idag =/ nu måste jag va med KAndris o Hannis puss hej - leverpastej,, //Stina

Sovmorgon, Tipspromenad, Träning och sista dagen på lovet

Sovmorgon- skönt
Tipspromenad- Vann = kul , annars tråkigt
Träning- Alltid kul, spc om det är fotboll
Sista dagen på lovet- Måste jag kommentera? Katastrof...

Varför går lov alltid såååå fort?! Även om det var kort har det varit skönt i alla falll, det ä la huvudsaken.
Afrika prov imorgon har pluggat hela helgen, typ.
Hörs imorgon //stinaa

Hiss o Diss igen

347629-18
Idag tänkte jag hissa och dissa, jag börjar med at dissa...
STÄDNING, finns det över huvud taget nån som gillar städning, pappa ska ha 40 års kalas ikväll så gissa om man får städa, fst i o för sig på kalaset får vi mat från Köttex, och det va det jag tänkte hissa, mat från kötex, sååååå GOTT!

Idag har jag inte gjort så mkt, bestämmt va jag ska ha på mig ikväll och såklart städat =( fast det är skönt när man är klar!

Uppe med tuppen

347629-16
Idag var jag uppe med tuppen, 07.30 vaknade jag och tro inte att jag hade lite sovmorgon, nej jag låg i sängen och läste på afrikaprovet tills på måndag, jobbigt?
Ingen direkt höjdare tycker jag. vem bryr sig om vad Tanzanias huvudstad heter? Får nog läsa på mer idag, alla sjöar och berg och sånt är det ju sååå jobbig stavning på så jag vet inte vad. PÅ måndag börjar ju skolan igen ja, inte direkt jippi... men ska la ändå inte bli jätte tråkigt.
Igår va man i Bgb som sagt köpte en hel del bra grejer. Roligt var det i alla falll... haha vet inte riktigt va jag ska skriva. Idag blir det nog premiär för stövlarna och jackan, det är ju liksom minusgrader ute =) DÅ ÄR DET SNART JUL!!
Nu ska jag börja va snäll annars kommer inte tomten, kram Stina

MIna inköp

347629-15
Idag har det shoppats loss i Gbg kan man säga, det på bolden köptes + ett brottar linne med sträck på från HM.
Jackan och krämen kommer från HM och skon från DNA. Åhh, jag är verkligen jätte nöjd men  allt.

Jag och Hanna gick på stan, gud va kul vi hade. åt gjorde vi på McDonalds, hahha det är ju inte fel ; )!
Nu sitter jag och beundrar allt fint jag inhandlat, ongrar absolut igenting.

TJINGELING!! //Stina

RSS 2.0