Krabi!

NU sitter jag har framfor datan igen och ska forsoka att komma pa nat bra att skriva om Krabi.
Jo, jag har typ shoppat massor, blivit ganska brun och haft as kul!!
iaf, har ar klockan iaf 09.10 just nu och hemma ar det la natt lr (var sitter fragetecknet pa ett thalandskt skrivbord)

Iaf, har har jag det skit bra och skulle hemskt garna vija stanna 3, 4 veckor till, men imorgon blir det ju hemresa...
Men i och for sig ska det ju bli valdigt skont att fa sova i sin egen sang och traffa alla kompisar igen.

Lovely Krabi! Lovar att komma hit atminstonde en 3 gang (L)krabii(L)


Pussar STina!

Hej Hopp fran Krabi!

Idag kom vi hit till Krabi, dar det ar jatte varmt o skont!  Schvettigt!!
Veckan i Koh Lanta var jatte varm och bra - Nu har jag ju iaf sett massa Clownfiskar och sant.

Hoppas ni har det lika bra som jag.

Kramar Stina (som ar mkt brun nu!!)

En halsning fran Suvarnabumhi!

Just nu, sitter jag i en Buissnies Lounge (eftersom far ar guldmedlem) pa Bangkoks flygplats Suvarnabuhmi!!

Ansalange har resan gatt bra! Forst flyg i 1 o en halv h till Frankfurt sen vanta dar i fem timmar och senad ett 10 h plan till Bangkok . Har ska vi stanna i nagra timmar till, sen ar det dags att ta flyget till Krabi som gar ungefar kl 19.00 (thailandsk tid). Har ar just nu klockan 15.31...

FAN VA HARLIGT AtT VARA HAR!!


Halsningar Stina

Thailad, IMORGON KOMMER JAG!

Imorgon ska jag till Thailand så jag kommer inte att skriva så ofta - LÄNGTAR SÅ IN I BOMBEN NU!
Ska bli så härligt!

men, titta in här då o då så kanske ni får läsa lite om hur det är i Thailand - det finns ju datacafér!

image166

Dagens eftermiddag!

Idag har jag tillbringat min eftermiddag med min resekamrat Hanna och vår bästis Linnéa som inte ska åka till Thailand =/

Vi tog en massa fina kort på en badplats;

1] 2] 3] 4] 5]
6] 7]

1] Jag vid Vänern
2] Jag på en sten, mitt ut i vattnet
3] Hanna på stenen mitt ute i vattnet
4].o Linnéa på den stenen...
5] Vass
6] Vi!
7] Min sko! =D

image166


Packa, studa, packa , studa o.s.v

Nu måste jag verkligen packa til Thailand - och studa på yttreligare läxor---
och klockan åtta är det träning.
Så ni förstår nog varför inlägget blir så kort... =/

STRESSSTRESSSTRESS!

-Men fan va härligt att man snart är på väg!

image166

Onsdag utan orkester..

Idag blev det ingen orkester, eftersom jag faktiskt inte kan hålla i en klarrinet, =/ men det har nblivit mycket bättre sen i söndags =D
Jag är nog nästan bra till Thailand - hoppas jag - =D

Iaf; gjorde en mindre komisk bild till mitt problem:
image165
En sak är i all fall säker; jag suger på paint!



image161

Studaa,studaa,studa!

image163

Idag var jag med min resekamrat Hanna efterskolan - vi gjorde alla, uto men Thailands-läxa- Gött nu efter alltså!
Vi hade kul, förrutom att sitta och studa på om massa H2o och skit drack vi té och satt vid datorn.
Min Hanna är finast hon ! <3

<-- ÄLSKUNGE!



image161

Tänk va en glass kan göra...

image162

Lay your love on me!

Just nu dunkas 2 låtar i min dator - Hur svårt kan det va al Lina Bengtzing och Lay your love on me med BWO - jag älskar dom låtarna. På riktigt alltså, de är ju så jä*la bra!


image161


Drömmar/Verklighet

Jag drömmer om Thailand just nu, om värme och sol ! Här finns det varken det ena eller det andra...
Just nu tänker jag på 2 saker, och det har jag gjort enda sen i söndags kväll/eftermiddag då jag stukade handleden.
Det och Thailand - det måste läka nu, och de fort! På lördag /när jag ska åka/ måste handleden va frisk igen 1
Den bara måste det!!

Här kmr lite sköna bilder från THAILAND!

     

det får räcka med 6 bildeR, men jag skulle knna lägga ut milijontals !

image137


aj!

idag var jag bara på 1 lekyion i skolan, resten av tiden tillbringade jag på vårdcentralen... det var inga skelett skador men en rejäl stukning ... =D och på lördag är det Thailand som gäller - tror inte jag kmr att ha sååå ont då, hoppas jag iaf...
Så här ser iaf armnen ut just nu, packad med bandage o is...
image154



image137

Fotbollscup

I dag spelade jag fotbollscup med min syrras lag, vi vann 2,1 oavgjorde och 1 förlust i semifinalen :(
I semin så gjorde jag illa handen så jag kan inte skriva på bloggen så nu är det min underbara storasyrra som skriver (:

I kväll blir det väl att kolla på Andra Avenyn och En annan del av Köping!

image151image152<---Syrran (hon som har skrivigt allt ;D

KRAM på er <3


2x nytt!

   

Nytt x2 !

Den blå o gråa är från idag o den aqvablåa och svarta är från i torsdags.
vad säger ni? Vilket tycker ni va finast?

image135

...Friday, i'm in love!...

samma låt ni igen, "Friday" med "The core", hehe !

Idag var jag med H&L efter skolan, det var kulikuligt det !!

Skriver ett längre inlägg imorgon, har så himmlas mkt o göra nu typ ;P

image135


KM i Wii!

Snart börjar ett KM i Wii här hemma, ett sså kallat Kompis Mästerskap =P
Kommer fylla i en tabell här under tiden:
deltagare:
Stina
Hanna
Linnéa

Tennis:
Hanna - Linnéa
Stina- Hanna
Linnéa - Stina
Vinnare: Stina!!

Bowling:
Stinas poäng:191
Hannas poäng:188
Linnéas poäng:113
Vinnare:Stina!!

Golf: (enklaste banan)
Hanna:+5
Stina:+3
Linnéa0
Vinnare:Linnéa!!


image134

Resfeber !

Nu är det banne mig inte långt kvar till thailnd jue, ynka 9 dagar!! Måste packa, måste packa, MÅSTE PACKA!
det här ska bli såå härligt, bort från skolan, bort från kylan, bort från vardagen. TILL VÄRMEN!!


image127

...wednesday break my heart ohhh....

Sitter o nynnar på Andra Avenyn låten eller som den heter "´Friday" av "The Core" - tror jag =P
men erkänn bra, visst börjar man kanske tröttna på den i alla intron på programmet men ändå XD
Sitter här och funderar just nu; på vad jag ska ha på mig imorgon , hmm...
Nån som kan komma med lite inspiration?!

Jag har tråkigt!
Inga kul är det online på smn heller just nu, blää...

Får väl gå in på www.bikbok.com eller www.ginatricot.se 

Där brukar det ju finnas massa fint, och massa inspiration!


Hoppas du har de troligar än mig :/


image137


En nedräknings palm!

image148

Idag har jag vart med Hanna J som sagt, och vi ska ju som ni säkert nånstans i bloggen läst till Thailand tillsamans <3
Idag gjorde vi "nedräknings palmer" men 11 blad  - et för varje dag dit och så får man dra av ett varje morgon/kväll.
Hur simpelt som helst, precis som julkalendrar ju!
Vi är ju för kreativa, stammar av ägg-kartong, blad av papper och strand av sand!
KÄNN DIG ÄGD!! ;P


image134

Stina loves studiedagar!

Idag ä'r det studiedag! Jippie, men imorgon är det skolan igen =/ lr ja, så tråkigt är det ju inte men, men...
Idag har jag i alla fall tillbringat min tid med Hanna (www.hannisens.webblogg.se)
Hon är fin min Hanna, vi har alltid då kul ihop! Stina <3 Hanna , Hanna <3 Stina ? Yes!

                                     image146

image147
alltid vi gumman !<3



image137

Jippie!

Dagen börjar ju inte annat än bra, gick upp 07.30 och har sovit jätte gott!!
Sen ska v ifå smoothies till frukost av mor, tacktacktack!
Se vid 10 snåret ska mina kusiner komma och hälsa på, dom är 3 o 1 år
och idag har vi studiedag, och imorgon oxåå!!!
Härligthätligthärligthärligt!!

Finast rån H&M!

jag är bokstavligen KÄR i de nhär tröjan från H&M - måste ha den!!

image144
Vad säger ni?
249 kr =D


image137


Ohooh!

Jag hade ju typ alla rätt på min tippning om melodifestivalen igår jue!!
Jag bara älska Chalotte Perellis låt och Lindas var ju inte heller så tokig!
<3

image137

Hos M&M

Just nu tä jag hos mormor och morfar. hit åkte ju jag efter Lidköpings-trippen på förmiddagen. Då köpte jag inget nytt X( inte så likt mig att inte köpa nåt men iaf...
Ikväll blir det melodifestivalen, lr hur?
Jag tror att Linda Bengtzing o Charlotte Perelli kommer til final - fast det klart, jag har ju inte hört låtarna är men :P
Så här se det övriga startfältet ut:
image143
Kommentera gärna med egna funderinagr över startfältet!!


image137



Lidköping today!

Idag ska jag åka till Lidköping igen - älska den stan <3
Sen ska jag åka till m&m och äta där, sen gör vi nog lite saker där och sen åker vi hem.
jag 2 presentkort som jag förmodligen kmr handla upp idag, 200 på Gina Tricot och 100kvar på H&M
Ska ju bli spännande och se vad jag hittar^^


image137

202 inlägget

Idag skriver jag mitt tvåhundraandra blogg inlägg, och jag har ägt bloggen i sisådär 3½ månad - om jag räknar rätt.
 
Vad blir: 31+30+31+31+29+1= 140+13=153

202/153= 1,3202614379084967320261437908497 blogg inlägg pär dag!

gash, okej, jag ska va ärlig; till tal 2 använde jag miniräknare men, men  - det blev ju ett rätt udda tal oxå lr??



image137

RSS 2.0