Hey Grey ...


allvarligt... bilden är inte tagen med svart-vitt och är plåtad idag.
Man blir orolig, första dagen på höstlovet - ÅH NAEJ!

/Stinaa!

Dagens bild;


- Idag blev det den här, plåtad igår, men inlagd i satan idag. ¨
Kan lova er att den inte är tagen med svart-vitt !  :)

/Stina!

och när ärä HÖSTLOV!


- Tyvärr är vädret som på bilden, men who cares? Nu är det ju höstlov!
Det här höstlovet ska jag:
- Träffa folk !
- På 2 kalas
- Sova över med nån kulig ?
- Äta goodis
- SOVA!
- Ha't gött!


/STINA!

Dagens foto,


Vet inte varför det här blev dagens bild, men jag gillar den.
Tog den i morses innan jag gick på skolan med
blixten på kameran på (eftersom det var så mörkt ute)
Känns ju int eprecis som den är tagen 07:05 på
morgonen, men det é den!
Tyck till.

/Stina!

Torsdag,

Hejsan, snart ska jag kila iväg på fotbollsträning. Hinner skriva en rad innan dess i alla fall :D
Maila precis iväg en skoluppgifr jag måste presentera för klassen imrn. Blä, känns så jäkla pinsamt!
OCh i 5 min måste jag stå där och läsa upp också!
Litet fotonfrån dagen har jag iaf;

Dagens väder: Soligt, men massa vattenpölar !


Marchträning & hockey

I morses var jag på min första marchträning efter starten i stora orkestern, det var ju inte världens lättaste att gå och spela samtidigt men jag tror det kommer att funka ganska bra.

Sen blev det att åka hem, få i sig nåt och sedan fara på hockey, tyvärr förlora dom med 3-4

- Okej, jag ska va ärlig! Den där bilden är inte från idag. För på kortet är läktaren full,
idag var den kanske 20 pers som satt där , men ändå. Samma is & ismaskin i alla fall!


/Stina

Underliga djur ?





Allvarligt talat ?
Skulle du kunna
gissa vilka djur
konstnären Kim
målat på dom här
korten eller?
Jag har fan svårt för
det själv även om jag
var mä! ;D

Sunshine :)


- Tycker det här kortet blev så jäkla coolt, solen alltså, inte mig!

Tyck till.

Hej världen!

Har nu suttit och studat engliiskaa oavbrutet i 1½ timma. Hoppas och tror att allt sitter nu, (:

Dagensklädsel: Jenas, vittlinne, svart cardigan & Turkos sjal
Dagensmusik: Dj Bonnie-Concrete Angel
Dagensbästa: hm.. kanske idrotten?
Dagenssämsta: Linnéa va sjuk :'(
Dagensmat: frukost: Macka & te Lunch: Fil & müsli Kvällsmat: Hemmagjord pizza . (:
Dagensplugg: Engelska. BAJSBAJSBAJS!
Dagensväder:Sol men kyla (: (så jag får användning för mössan ;P )


skakig?


 
Är man med Linnéa blir man som liten igen, och att hoppa på kort är ju liksom en klassiker.
Allvarligt, fortfarande faschinerad, HAHA!


Huvudsaken,


Huvudsaken är huvudsaken,

men andra ord; ny mössa.

drömmer .


Koh Rohk -
Koh Lanta,
Thailand
Mars -08



Drömmer tillbaka.
Vill tillbaka.


/regninga dagar som denna har jag iaf annat i huvudet /
                                                                                               
SF



Lägerskolan,



LÄGERSKOLAN

VA PÅ LÄGERSKOLA PÅ SEGOLSTORP
NU ONSDAG-TORSDAG. Å KUL VART D!
CYKLA TYP 1½MIL, SEN FICK VI VÅRA
"STUGOR" - MYSIGA MEN OFRÄSCHA...
JAG, ADDE & SVENSSON BADA I SJÖN,
OCH D VAR ALLVARLIGT TALAT DET KA-
LLASTE JAG VART MED OM, KANSKE 5'C?
SEN GRILLA VI KÖTT - JAG ORKA INTE ALL
POTATISSALLAD SÅ DEN SKULLE JAG TA
PÅ EN SKED OCH SLÄNGA IN I EN BUSKE -
MEN RÅKA SLÄNGA ALLT PÅ OSS SOM SATT
VID BORDET ISTÄLLET - HAHAHAHAHAHAA!
SEN SKULLE VI TYP FÖRSÖKA SOVA, MEN D
GÅR INTE ATT SOVA 4 PERS I  EN 80CM BRED
SÄNG, SÅ NÄR KLOCKAN VAR TYP 05:00 I MORSES
FICK JAG LÄGGA MIG PÅ DET SVINKALLA GOLVET
OCH SOVA ISTÄLLET - TACK FÖR DEN !
IAF , JÄTTEKUL VART DET!

RSS 2.0