sista träningen för säsongen. :'(

Idag vart den sista fotbollsträningen för säsongen idag.
En match med F17 återstår på söndag - mot typ "frisco pojkarna" elller nåt sådant ?!
Känns la sådär - älska fotboll, jag är faktiskt en sån som LÄNGTAR till träningarna.
Funderar på om jag ska ta platsen i Mariestads blåsorketser jag blivit erbjuden nu när jag ändå inte har några fotbollsträningar att anpassa mig efter. Men jag får la se, man måste ju blås i den där strusten i två timmar, oavbrutet typ. Vet faktiskt inte om jag pallar det! Fast ioförsig - man får resa utomlands och lite sådant kul. Får se om jag joinar?!
Om 10 min börjar Top Model, sen blirä Andra Avenyn 20:30.
Packat Tv-schema. Hinner inte med er mer nu.

/stina

ny,


Ny tröja.

sjuk "

fan.



I onsdagskväll fick jag massa ont i halsen och så. Och när jag vakna igår... worse.
Har fått stanna hemma i två dagar nu. :'(
Men nu har det börjat bli bättre, (tack)

nysmys (not)

 /Stina


dagens bild!


Sandra Magnusson heter konstnären.
För jävla go d ä hon!

Ville visa den för er, va tycker ni ?

RSS 2.0