förlåt.

Jag är ledsen buddies men jag hinner helt enkelt inte med bloggen  längre - det kommer va så här, fult o  uppdaterat.
Men ni får så ut , för jag hinner inte med!
Nu med nya skolan , går hem ifrån klockan 07:05 och är hemma ungefär 16:00 + fotbollsträningar, matcher o klarrinetten och orkestern.

HUR TSUAN SKA JAG HINNA MED ?!


/Stina

Linnéa!

 
Bara så du vet gumman! Jag älskar dig mest av allt!                                   <3
Vi har alltid så förbannat kul tsm o så kan man lita
 på dig till 200%.         <3     Du är så fin man kan bli!


/Stina

Lite nytt!



Nya skor o nya jeans
(o nya joggingskor o foundation)

samma kort, 2 varianter.

Har lekt lite med nya mobilen idag, vilket utav kortet tkr ni är finast?






/Stina

Kajsan majsan!


Du är verkligen fin tjejen! Du betyder massa för mig!                                  < 3       

Va med kajsa idag!
Och så var jag inne
i stan o köpte en nya mobil,
en Sony Ericsson W580,
älskarn!



En oförglömlig dag kajsa, vi har det så jäkla kul tsm tjejen!


/Stina

Torsdag

Idag har jag faktiskr vart ganska duktig tkr ja!
Jag har nämligen hjälpt pappa att sätta upp taket + panelen i den nya bastun.
Innan såg det typ ut så här:


Men efter:
 

(klickbara bilder)


Mkt skillnad på lite tid! (3-4 timmar)


/Stina


Skyndar man så fyndar man!

Hejsan!
Idag var jag inne med H i stan o spela minigolf, åt glass och så köpte jag en kjol på Vero Moda för ynka 25 :- . När jag köpte den kan jag inte direkt erkänna att den var så "jättefin" , änna lite tantvarning va de! Men jag kom hem, tog tag i grejen o sydde en ballong kjol av den istället, för jag älska mönstret med hata modellen!
O va säger man, med lite nål o tråd ( o lite hjälp av mamma (a)
Så se va jag tjofsat ihop!

 

1, Tant-varning!
2, snygg ballongis!


sen kommer problem 2 :
Hur ska man mixa den med andra plagg. Tänkte svart - blev ett svart linne.
Sen vart det ytteligare ett problem, å det ska ni hjälpa mig med.
Jag har släkt-kalas på fredag o det är då jag ska använda det hela!

Vad är snyggast?
Variant 1 ( jag kallar den 50-tals varianten )




eller variant 2 ( jag kallar den "den lite tråkigare")




ja, nu är det bara att "rösta" !

Foto

Ha! Jag säjer bara , lakan, tejp o hårsnoddar o du har värsta studion!





Tisdag

Regnregnregnregnregnregn
Idag tror jag banne mej d regnat hela dagen!
Förutom nu på kvällen när vi tränat
  :)
Idag har jag inte gjort särskilt mkt, suttit lite här vi datan,
tittat på lite "Discovery" med pappa, ätit lite glass,
slappat. Eller som jag brukar säga "pösat"
  : P


O juste jah!
jag fick mejl från världens sötaste kusin som har blivit plåtad av sin far!
Klädern har min pappa köpt när han vart i Japan ( nån av alla 50 gånger typ)
O sötisen själv heter Arvid,
:)

/Stina

då va man 13 dah!

Igår fyllde man 13 dah!

Massa schysta grejor fick man; 2000:-, bankkort, 3 halsband, SunCup t-shirt, choklad o en SKIT snygg väska!

  
 

ja, lite mindre fina bilder på MERA FINA GREJOR!!


/Stina ( som är 13 nu!)

RSS 2.0