Längtaaa...

Idag har jag börjat stormlängta till Thailand, "bara" 129 dagar kvar nu, va ruggit kul det kommer bli! hanna o Jag; the queens of Thailand, eller  =) ?
men den andra saken jag längtar till kommer desto snabbare de vill säga 16 november då vi ska arangera skoldisco, snacka om att det kommer att bli kul!

Idag har det nt hänt mycket, varit i orkestern fick som vanligt åka buss dit =(... ikväll ska jag försöka softa, efterskolan imorgon ska jag ju till stan och sen måste jag läsa på engelskan, prov på fredag inte sååå nervös...
Har väl vart en ganska vanlig dag idag,, blev klara med dansen i skolan SKÖNT. 
Just nu händer inte mycket, duscha nyss och små snackar lite med Emil på msn. Ks anog läsa mailen och logg ain lite på kamrat nu. Kram Stinaa

Kommentarer
Postat av: Karina L

Ska oxå till Thailand då! Vart ska du?

2007-11-09 @ 19:16:02
Postat av: SVAR AV :Stinaa

KohLanta en vecka, Krabi en annan

2007-11-09 @ 19:16:35
Postat av: Sofia

Tycker om det du skrev! Spännande att se en del fina grejer och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0