boring








Just nu är jag så jävla desperat över att hitta nån o va
med imorgon. Annars kommer jag va själv hela dagen,
och det får inte bli så för det är så jävla trist så jag tror
jag dör! JAG MÅSTE HITTA PÅ NÅGONTING ATT GÖRA!!
Jag har ringt typ alla jag känner men ingen kan, åhhh!
/Stina







Fotat

Nu på förmiddagen har jag vart ute och fotoat;

 
Ja, och nu pallar jag inte att lägga upp fler
för det tar sån jäkla lång tid, varför ?

Jag har sommarlov - bloggen med!

JAG VET!


Ouppdaterade bloggar är det värsta jag vet -- men , jag har fan SOMMARLOV!! -
Bloggen med!

men iaf detta har jag gjort i veckan:
* Varit på Skarasommarland och vunnit  2000g mjälkchoklad --> 

* Cyklat till M-stad och ätit pizza och spelat minigolf med syrran

*Lekit med Linnéa

* Vart på Rix FM festival i Ldk med Hanna, Linnéa och Isabelle

* SLAPPAT!!


Fotboll !

Idag har vi match mot Tidavad hemma, laddad.

Samling redan klockan 12:00 -- FAN VA DOM SKA FÅ STRYK!


Midsommarafton!

Om nån halvtimma ska vi åka till farmor o farfar och fira midsommar - : D

Men ja, nu sitter jag vid msn och snackar med Bella - ajaa - ha det så kul i midsommar - det ska iaf jag försöka ha!


:D


"Små groderna, små groderna, är lustiga att se"
"Nu går vi runt kring en kidsommarstång, midsommarstång, midsommarstång, nu går vi runt kring en ....."
"Vi äro musikanter allt i från Skaraborg, vi kan spela fiolioliolej..."
"Prästens lilla kråka skulle ut och åka ingen hade han som körde!"



/Stina

Första dagen på sommarlovet!

 

Så här ser första veckan på sommarlovet ut för mig:

Måndag: Leka med Hanna J , & Fotboll i Floby med F17
Tisdag: Åka till Ldk o shoppa med syrran & träning på kvällen
Onsdag: Träffa Kajsa & åka till Laserdom med "gammla" klassen
Torsdag: Hm, inget planerat på dagen & sova i sommarstugan på kvällen.


/Stinaa!

Skolavslutningen... ( i fredags)

I år slutade jag 6:an - dvs att jag får byta ska byta skola till höstan dvs extra "firande".

Här kommer lite kul foton från dagen;
     

1) Jag på morgonen (innan jag gick till avslutningen)
2) Klassen (Som jag kmr sakna MASSOR (L) )
3) Jag o LInnéa (<3) innan tårtkalaset
4) Stina V, Elin, Linnéa, Hanna o Jag efter avslutningen
5) Jag på morgonen
6)I kyrkan , då jag, elin, Stina, Linnéa o JOsse sjöng "my heart will go on"
7) På Tårtkalaset, när man fick säga hejdå till fröknarna och fick en ros av dom  ='(


SEN FICK VI SOMMARLOV!!

En ynka dag kvar!


Imorgon är det torsdag - sista dagen i skolan - visserligen kommer vi inte va i skolan utan på "Kopparbolet" där man får uppträda och tävla i dragkamp med mera (tradition sen typ 20 år tillbaks).

Vi börjar 8:00 och slutar redan klockan 12:00 men - Fan vad tiden ska gå långsamt ändå!


Nu vill jag har SOMMARLOV!
och när hösten börjar,
ja, då börjar jag 7:an och
får byta skola!!
LÄNGTAAAAAR!!






det finns inget värre än ouppdaterade bloggar!

.. och själv har jag inte uppdaterat på snart 2 veckor !

Asså, nu får jag ångest! Tänk om alla som läser tänkt "shit, hon ska lägga av"  - men så är det inte!
Jag tar bara små sommarlov från bloggen , liksom titta ut: DET ÄR JU FAN SOLIGT O VARMT!
Då ska man ju inte sitta framför datorn och uggla!
Jag hoppas ni förstår varför bloggen kommer va så tråkg och ouppdaterad.

Men jag lovar, i höst ska jag skriva igen! - VARJE DAG!

RSS 2.0