Betydande

347629-25

Idag tänkte jag skriva upp alla namn
på dom som betyder i mitt liv:

Hanna, Linnéa, Isabelle,
Marie, Josefine,
Fanny, Märta, Hanna A,
Elfride, elin, elsa,
 Kandra, Agnes, Mikela,
Ande K, Alle, Henke,
Emil, Ande M, Jonte,
Oscar, emelie, Albin,
 Arvid, Gustav, Julia,
 Mamma, pappa,
Ida, Amanda, emelie,
Sandra, Lotta, Ann
Mormor, morfar,
farmor, farfar
alla mostrar och min faster
& så klart du

missat någon?! skrev med i kommentaren!


Annars har dagen vart kanon! Gympa med nya gympaläraren är så jäkla kul!
Vi hade den där jobbiga 110minuters passet med 50½SO och resten NO som brukar va jätte tråkigt, idag gick det faktiskt riktig bra! Gick hem med Ande K och Alle från skolan idag, sen kom Ande M, mycket trevlig pratstund!
Hoppas verkligen att ni tycker min blogg är kul att läsa, annars känns det lite som bortkasstad tid o sitta här och skriva, alla kan väl åtminstånde skriva en liten kommentar?!
Ha det underbart kramar Stina

Kommentarer
Postat av: stina

Nu har jag gjort det enklrre att kommentera och tatt bort spamfiltret kanske måste ta dit det igen om spam kommer, ha det bäst!

2007-11-22 @ 15:44:45
Postat av: Anonym

ska bara prova om det fungerar..., det gjorde det ej så jag tar tillbaka spam-filtret

2007-11-22 @ 15:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0