Söndag

Söndag - förmiddagen spenderades i stan då mor o jag besökte nya Coop i stan och Coop bygg. en sväng inne på Karlssons blev det också - där är jag aldrig! Men idag hittade jag faktiskt ett par bellerinas där för 39:90 . KAnske inte jätte fina men sjukt sköna!!
Röda var dom iaf, med vita prickar,
När jag kom hem från stan gick jag en runda och sålde bingo-lotter med Stina A. Sålde 23 st. Men det var ändå många som inte var hemma. Stina skulle gå en rund nu i kväll och kränga dom sista . Blir nog runt 30 sålda iaf =D

Och eftermiddagen har tillbringats i mitt rum där det har RÅ STÄDATS!
- Bokstavligen!

Och nu är det msn som gäller - chattar med lite trevliga själar. (L)


/stinaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0