Onsdag ,


Idag åkte jag till Ullervad och träffa Kajsa ( :
o kul hade vi , ^^
Ja, nu kan man väl säga att jag sett hela Ullervad, hihi.
Det var första gången jag var hemma hos henne, dom hade jättefint!

Nu ska jag ut o läsa i hängmattan eller nåt annat gött.
Kanske blir det lite vänner ? ( har sett hela år sju på 3 dagar, hm... (: )


Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Åka och bada kanske?
Men ja gär ingen direkt "bad-människa" - mer en "sol-människa" - =D
- Men sol är ju inte heller fel!

Ja´, har faktiskt inte knäppt ett enda kort idag, får väl ut och fota
 lite nu då så ni får något och titta på och inte bara läsning, hihi ^^

Och äntligen har det ju blivit lite värme!
Idag var det 25'C och stekande sol.
Och imorgon ska det ju bli ÄNNU finare.
=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D




/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0