Skola igen

Skolan är i gång igen. Var o en får tycka som den vill, me jag tkr om att komma in i de vanliga svängarna. Måste erkänna att jag sommnar med ett större smajl på läpparna när man faktsikt gjort nåt vettigt under dagen. Dessutom får ma nju träffa alla kompisarna, varje dag!
Jag har ett problem jag har fått vadskajaghapåmigimorgon-feber! Stora problem kräver långa namn; men det är sant, varje kväll nu i 1vecka har jag stått och velat fram och tillbaka i timmar. Men det brukar alltid lösa sig.
Imorgon dah? Vad ska jag ta, en grön-randig lr grå med silver-prickar?! Blir nog trots allt grön-randiga, och nya halsbandet från GinaTricot, lång silverkedja och svarta-trä-hjärtan lite här och var.
Som ni läste i förra inlägget så har jag varit med Linnéa idag, vi hade über-najjs, men nu är jag hemma igen.
Idag är det 67dagar till Thailand med Hanna och Emelie, hur najjs ska det bli på en skala 1-10 minst 10000 tror jag!

Men jahjah; ska gå och plocka fram kläder tills imorgon och såå..

//Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0