Shoppping i Lidköping

Hejsan Hoppsan, just nu befinner jag mig i Lidköping, jag har faktiskt sovit över hos min kusin Emelie.
VI har iaf jätte najjs och idag ska va utföra en något najjsare grej; SHOPPING! Vi ska möta Syrran min, Elin och Hanna ( Emelie och jag ska gå med HAnna) på stationen om 2h.
Sounds nice hu?

Iaf, många av mina kompisar ( lr ja, Ande, Linnéa och HAnna J) har gästskrivit. Och idag är det Emelie som ska göra det!
Men om vad? JAA! Shopping ; )!

Av emelie:
Jag bor i Lidköping,där finns det rätt så bra affärer :D .
Bla; Gina trocot,Vero moda,JC,Lindex,Hm mm
och en hel del shysta cafén; 3B, Henry´s,Rådhuset,Fifflers (Bagetter). JApp, som ni lästa. MKt najjs!
Iaf, jag går på Ldk ca 1 gång i veckan  och jag tröttnar aldrig!
Som ni säkert fattar; Lidköping är en bra shoppingstad!


HAha, efter det inlägget är det ju ingen tvekan om var man ska shoppa, GO LIDKÖPING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0