senaree....

Hej bloggbesökare!
Just nu befinner jag mig inte längre i Lugnås, näru, nu är jag i Lidköping lr i majåker om man så ska va perfekt!
Jag är iaf här ovh hälsar på min kusin som förövrigt ligger och snusar och snarkar i rummet bredvid.
Hoppas ni tkr den nya designen blev bra?! JAg blev iaf über och då tar jag inte i.
Vad händer imorgon dah?
Jodah; man blir förmodligen väkt av en liten sötis och sen åker vi och hämtar min storasyrra som kommer med tåget imorgon, sen bär det av till vinninga där jag och alla mina kusiner (utom Julia på pappas sida dah) dansar ut julen hos mormor & morfar. Hoppas alla ni har haft en najjsig day; det har jag!

Stoora kraamar STina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0