Schak, Plugg & Träning



Har ju givetvis vart i skolan idag. Dom sista 85 minuterna + 20 min rast hade vi EV (elevens val). Då gick jag och Linnéa och spelade schak - idag spelade vi i par och mötte Fredrik och Andreas M, en 85min lång match blev det.
Grabbsen hade rötan med sig idag och och vann :'(. Men Linnéa och jag deppar inte för d, vi ska f*n ta dom nästa vecka, HAHA! :P
Iaf, gick hem själv idag eftersom HAnna skulle va med Bellen och Linnéa åkte buss. När jag kom hem - PLUGG, PLUGG och åter PLUGG! Asien-prov påtorsdag. Mkt plugg har det blivit men åandrasidan så kan jag ta mig f*n ALLT om dessa chapp-kineser och hav o jah, blä.
Som en liten "topping" på dagen blir det fotbollsträning 19.30 tonight, KUL,KUL,KUL!!



Imorgon bler det möe träning - 50min idrott i skolan + ih bad i skolan och ev. 1h spinning på kvällen - men får se hur det blir med den sista punkten.



Iaf, det var allt jag hade och skriva om idag - tack o heJ!
//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0