Nyårsafton/010108

Jag tar väl och börjar berätta om nyårsfirandet;
Iaf, jag va ju oss Hanna vi käka (kötexsmat, yummie!) , titta på film o.s.v tills klockan var 12.00 då gick vi ner till Stitionen där det var värsta myket fyrkärkerier och så. Det var kul! Sen iaf gick vi hem till Hanna igen. Fikae och såg på film (den där Mary) iaf, jag sov 75% av filmen såå vad ska man säga, den va la okej?!
I vilket fall som helst så kom jag inte hem för en klockan 03.00 trots det gick jag idag upp 09.15, jag vet jag är väldigt uddaa...
Jag kom iaf på ett bra nyårslöfte men det tänker jag inte berätta! =P
Du kan la skriva en rad om Din nyårsafton på kommentrarerna?
Iaf, idag är det 010108, alltså första januari tvåtusenåtta. Jag tkr inte alltid om när det är nytt år för kolla här; varje gång man ska skriva årtal på något så blir det ju fel!
Ni läste väl gårdagens lista på saker som ska hända 2008 av Hanna J? Mkt trevligt de du!
kan la dra en liten lista;
#Thailand med Hanna J
#Sluta på Kvarnstenen
#Fylla 13
#Suncup
#Börja Maria
givetvis massor med mer ;P

Vad händer idag då dah?
nt mkt, vill fara ner till Lidköping med tåg och sova över hos kusinerna; shoppa med henne på Ldk imorgon?! :) Much funny! Men iaf, inget är ju bestämmt men jag kan ju ringa och höra med henne.

Annars dah? Jovash, nytt år=massor med nytt; kläder, vanor,kilar?!
Det är ju inte så fel =P
Mmmmm,  jag har la inte så mkt mer att berätta direkt...

Innan ni stänger ner webläsaren cheka dessa;
www.bilddagboken.se kolla: Sssstina
www.kamrat.com kolla: -Stiiiina-
det kanske inte var så mkt men du lär iaf ha lite tidsfördriv



IAF, GOTT NYTT ÅR!
PUSSSSSAR STINA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0