Jeansoman?!

Japp, jag har ett problem. Kanske låter fjantigt men jag räknade alla min ajeans nu på förmiddagen, totalt 12st.
Vilket betyder; att jag inte har plats i garderoben för alla... =/ Men,men det löser sig nog..!
Idag har jag iaf hunnit titta på två filemer;;

Amelie från Montmartre //sss/sssss// - extremt romantisk, men boring!

The devil wears Prada //sssss/sssss// - typ 5 gången jag ser den, men jag älskar den!

Alltså, om ni inte har något o göra, spring o hyr nån film!


Idag händer inte mkt, tänkte ta en hemma-dag, soft,soft,soft!

//Stina


PS; tänkte designa om sidan idag, tyck till!


Kommentarer
Postat av: S A R A

djävulen bär prada har jag oxå sett, inte så bra kändes typ lite meningslös.... men ha de gött !

2008-01-20 @ 13:16:18
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0