Hitta en kul tävling!

http://salongjessica.blogg.se/1200834498_make_up_tvling_.html

på den bloggen hittade jag idag en tävling som verkade kul! MAn kunde vinna en Läpppenna eller en Rouge från Mary Kay.

Hennes blogg-design var helt -makalös- så avundsjuk! Älskar beige, brunt och jah. Den var skit läcker!
Varför jag skulle vilja vinna smink från hennes tävling? Jag älskar att prova nya märken och fäger - därför står Rougen högst på önskelistan. Hoppas, hoppas att ag vinner den! Liplinern skulle ju inte heller sitta fel, men det känns som jag har ett större behov av en rouge än en lipliner -därför!

hoppas,hoppas! //Stinaa

Kommentarer
Postat av: isabelle

mary kay är asbra smink, men dyrt! stina v s syrra sålde sånt o vi fick prova lite o det var riiktigt bra!

2008-01-21 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0