No more bibliotek!

Tänker aldrig, aldrig sätta en fot ett et bibliotek en enda gång till!
Idag hade vi det efter gympan - jag halkade lute kan man säga...
Jag trillade och slog i näsan i golvet vilket resulterade i näsblod och slog i armen i ett ställ med böcker som resulterade till et stooort hål i tröjan jag fick av syster igår...
det fela gjorde iaf ap ont så jag fick gå hem o vila mig. Efter 1½ h gjorde det inte ont längre så då gick jag tebax till skolan igen. Men, men, meen... trots att det inte gör ont längre är det fortfarande ett hål i tröjan... mamma sa att jag ska få en ny.

Men jag är fortfarande lite mörbultad tror jag...


image137

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hejsan stina!
Du kunde ju inte gå tillbaka till skolan heller! det skulle jag aldrig gjort! det var ju skönt att vara hemma väl¨?
:P :P Kramiz agge!

2008-02-28 @ 19:07:00
Postat av: Stina

Men hallo? Jag hade ju typ inte ont längre! Då hade jag ju skolkat - Lott asa att jag skulle komma tillbaka om jag inte hade ont längre. Jag skolkar inte ;P

2008-02-28 @ 19:15:44
URL: http://stinisens.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0