När det gäller...

... Stickat brukar det va Vero Moda som tar hem det, och så även idag.

titta på dom här två så fattar ni;
       
bilder från veromoda.se

Måste, måste, måste hitta nån av dom i butik någon gång. Bara måste!
Älskar dom, vad tycker ni?


//Stina


//som ni säkert märkt har jag nästan slutat skriva om mig, nu är det fashion som gäller. Jag kanske inte är så bra på sådant enligt andra. Men, men men! Det här modet är inte sånt med klänningar och högklackat för det tror jag inte det är så många 13 åringar som äanvänder. jag visar mode som passa till jeans o sånt, ha det//

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mkt mkt fin fina...:) :) :)

2008-02-07 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0