Hals-sjuk :(

Jag vet inte fvarför, men jag råkar ha en förmåga att alltid bli sjuk dagen innan ett lov!
 Blä, just nu är det halsen som strular.
Inga halstabletter har jag heller, och allt te har jag drukit upp och nu finns bara nåt äckligt grönt te kvar, ioo!
Nån som vet några andra fiffiga huskurer?
halsont suger, vet inte varför jag alltid ska få det innan lov och att det ska va sllut så fort skolan börjar igen, de tär kass =(
Får väl glädja mig med att det förmodligen är bättre tills på torsdag för då ska man ju till Allum o shoppaa!


//sjukstina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, jag fixar gärna bloggdesign om du vill ha :)

2008-02-08 @ 18:35:17
URL: http://johannaas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0