massa plugg...

Jag har massa plugg tils imorn, fick reda på att det skulle va prov i träslöjden i morgon först idag, Är inte det lite sent o komma ut med då lr?! Måste kunna 25 verktyg utantil... kanske inte låter så jobbigt men liksom - verktyg är inte min stakaste sida - fick ju typ reda på att en fogsvans var en såg för 5 minuter sen. ärligt nu, jag trodde de tvar en sorts fiol ^^
Sen har jag 20 engelska glosor jag ska kunna utantil och att jag måste poppa massa popcorn till discot imorgon, för det hinner jag ju inte med imorn eftersom jag ska med Linnéa hem efter skolan då^^
Herregud, stressstressstress... sen måste jag städa rummet oxå... det ser ut som Berlin 1945...

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0