Packad helg

Idag är det packat med saker som jag ska göra, klockan 14.00 ska jag på kalas till min kusin som fyller tre, sen ska jag åka till MArres kalas som börjar klockan 18.00.
Imorgon ska jag ju på IFK match i göteborg, Ska bli skit kul!!
men sen kan jag slappa för vi har höstlov, gud va skönt eller?
Mår mycket bättre idag, ska nog alldeles strax å upp och sticka lite på halsduken, bara ca 50-60 cm kvar... men det klart det tar bra mycket tid...
Har egentligen inte så mkt o skriva... På kalasen ikväll ska jag i alla fall ha svarta jeans och rött tunika linne, det blir nog ganska snyggt hoppas jag. Åhh, gud va sugen jag blev på toblerone nu då, synd bara att jag bara har en liten, liten bit kvar och den vill jag spara, men men får de om jag äter upp den eller inte.
Tittade på idol igår, eller bara sista halvtimman fick inte titta på det andra eftersom Ida, mamma och pappa ville titta å annat. Men det var tråkigt att Evelinaåkte ut hon var ju så bra. Nu är det ju bara 2 tjejer kvar...
Nepp, nu ska jag upp oc hsticka tror jag, TJENAMOSS! //STINa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0