Lördag / Söndag

Jupp, ska la börja att berätta lite om lördagen... farmor o jag åkte in till Lidköping och köpte garn till en halsduk jag ska sticka har stickat ca 65cm nu men det ska bli 1, 65 så en meter till alltså. Så jag stickade mest igår.
Idag har jag stickat glott på TV och spelat Alfapet (vann med 206 poäng) förlorat i rummikub och mycket mer.
Nu är jag hos mormor och morfar, dom ska med oss hem till Lugnås alldeles strax. Lovar att skriva imorgon med.
På onsdag kommer mammma och pappa hem :) Då får jag nog nån present!
Hoppas allt har varit bra med er och hoppas att ni får en bra vecka, OHH snart är det ju höstlov!! Nästa helg är helt packad med saker så den blir nog lite ssstreeesiiig....
JAg hoppas verkligen att ni inte åt upp varandra, Tjingelidongidongidongidong!! //STIna F

Kommentarer
Postat av: Lia

:D haha

2007-10-21 @ 18:30:25
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0