Har tråkigt...

Linnéa har åkt hem och nu sitter jag och väntar på att farmor ska komma och hämta mig. Försöker göra bloggen finare men det går liksom inte... tråkigt. Kan nån så kan ni ju skriva er msn i komentarer så jag kan adda! =)
Vore jätte kul om alla som tittar in på sidan skulle kommentera lite mer... lyssnar på Rix FM just nu, Kents 'Ingenting' spelas just nu, den är faktiskt helt okej bra.
Åter igen, ha en najjsig helg och ät absolut inte upp varandra.. tror jag vet bågra som kommer göra det, nästan i alla fall. TJINGELIONG!! //STINA

Kommentarer
Postat av: Bellen

vad menar du med å äta upp varandra?? :O

2007-10-21 @ 15:37:44
URL: http://www.bellen.webblogg.se
Postat av: Svar av Stina:

tänker på Marie o en till... ;)

2007-10-21 @ 17:48:09
Postat av: Ellefride =D

Jag bara älskar "INGENTING" av KENT!! Bättre låt finns nt!!

2007-11-11 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0