Mitt och ditt

Åssaa jag fattar inte hur svårt det ska va att skilja på mitt och ditt, nån har tydligen vart inne på min kamrat och skrivit dumma saker till folk, besviken som ***
Men tack iaf Linnéa som sa till mig och sedan förstod att nån vart inne och inte jag!
Jag fattar inte, har iaf fått ändra massvis nu, tack så mt du som logga ut på min sida.

Men annars har dagen vart bra! Ganska god mat, trevligt rast-sällskap och ja i hel heten en bra dag.
Synd det där med kamrat och att Hanna och Linnéa är sjuka X(


Kommentarer
Postat av: Anonym

taskigt av den som gått in på din sida :(

2007-12-03 @ 15:56:35
Postat av: Stinnaa

mm,

2007-12-03 @ 16:11:56
URL: http://www.stinisens.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0