Kul dag, kul kväll !


Okej, idag tänker jag försöka skriva ett långt inlägg om dagen som vart!
Okej... momor sov iaf över här i natt :) så det blev en extra trevlig gårkväll.
Morses vara la som vanliga torsdagar, mamma är ledig dåå så då får man "lyxigare" frukost (om mantycker framdukad frukost är lyxigare så) + att man får lite sällskap.
Kläderna idag blev iaf ett svart linne, blårandigt stickad tröja, VictoriaBeckham jeansen och D6G skärpet.
Skolan va bra, man fick en liten ficklampa idag ;) !
Gympa hade i oxåå, det är kul jag älskar gympa spc med vår nye gympalärare!
Efter skolan fick jag kjuts hem, eftersom mamma ändå var på vägg hem från Skövde där hon hade köpt julisar åt mig, tror jag...
Nyss snacka jag med bellen i telefjonken och ska snart fixa middag till syrran och mamma, nån sallad kanske??
Okej, dah. Jag har inget mer och skriva och inlägget blev inte långt men HOU KERS??? (felstavat, jag vet men det var liksom meningen :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0